Tesztelés

A gyártási folyamat során az egyes játékelemeket folyamatosan kipróbáltuk, teszteltük. A társasjáték már meglévő és kipróbált elemeit, amelyeket önálló játékként is megállják helyüket,
felhasználtuk a "Madarak és fák napja" rendezvénysorozatunkon. Az egyik legnépszerűbb elemünk az almafa 3D puzzle volt. 

A társasjátékunk körülbelül 70 %-ban elkészült, amikor a játék egészét kezdtük tesztelni. Minden lejátszott parti után átbeszéltük a tapasztalatokat. A reflexiókat figyelembe véve folyamatosan változtattunk a játékszabályokon, új elemeket nyomtattunk vagy éppen kivettünk valamit a játékból. Próbáltuk megtalálni az egyensúlyt a fejlesztő játék nehézsége és a szórakoztató játék könnyedsége között. Tesztelés során diákok vetették fel először, hogy lehessen keresni az interneten, ami ugyan nagy könnyítés, de  cserében fejleszti a digitális kompetenciájukat.

A mi iskolánkat kizárólag sajátos nevelési igényű tanulók látogatják, ezért egy normál tanrendű iskolában is teszteltük a társasjátékot egy ott tanító pedagóguskolléga segítségével. Az ott gyűjtött tapasztalatokat is figyelembe vettük a végső szabályrendszer kialakításában.