Számítógépes tervező munka

Az ötletelés fázisa után, amikor nagyjából kialakult a társasjáték koncepciója, kezdődött a társasjáték egyes alkotóelemeinek megtervezése, az egységes dizájn kialakítása. Nézelődtünk a Thingiverse-n, összegyűjtöttünk mindent, ami tetszett.

A sok összegyűjtött figura, alkotóelem némelyikét módosítás nélkül nyomtattuk ki és némelyiket kicsit átalakítottuk a Tinkercad 3D tervezőprogramjával. Miután kicsit belerázódtunk a Tinkercad-ozásba, már saját tervezésű játékelemeket is nyomtattunk.

A társasjáték készítésénél azt az irányelvet próbáltuk meg követni, hogy a társasjátékunk gyártása és majd később a használata során a lehető legkevesebb papírt használjuk fel. A környezettudatos felhasználó szemlélete, Ökoiskola lévén, fontos számunkra. 

A társasjátékunk témája Keszthely és a Balaton. Ebben a témában 4 feladattípust határoztunk meg, melyek a kérdések, körülírás, rajzolás és mutogatás. A 4 témához 4 prezentációt készítettünk, melyek tartalmazzák a feladatokat.