Tesztelés
A gyártási folyamat során az egyes játékelemeket folyamatosan kipróbáltuk, teszteltük. A társasjáték már meglévő és kipróbált elemeit, amelyeket önálló játékként is megállják helyüket,
felhasználtuk a "Madarak és fák napja" rendezvénysorozatunkon. Az egyik legnépszerűbb elemünk az almafa 3D puzzle volt.
![](https://31225d094c.cbaul-cdnwnd.com/5967047ae342c9222966ec54c44c2e6e/200000034-021910315c/FotoJet%20%281%29.jpg?ph=31225d094c)
![](https://31225d094c.cbaul-cdnwnd.com/5967047ae342c9222966ec54c44c2e6e/200000036-f23c6f3362/FotoJet%20%283%29.jpg?ph=31225d094c)
![](https://31225d094c.cbaul-cdnwnd.com/5967047ae342c9222966ec54c44c2e6e/200000037-42d5b43d24/FotoJet%20%284%29.jpg?ph=31225d094c)
![](https://31225d094c.cbaul-cdnwnd.com/5967047ae342c9222966ec54c44c2e6e/200000035-7b2907c228/FotoJet%20%282%29.jpg?ph=31225d094c)
A társasjátékunk körülbelül 70 %-ban elkészült, amikor a játék egészét kezdtük tesztelni. Minden lejátszott parti után átbeszéltük a tapasztalatokat. A reflexiókat figyelembe véve folyamatosan változtattunk a játékszabályokon, új elemeket nyomtattunk vagy éppen kivettünk valamit a játékból. Próbáltuk megtalálni az egyensúlyt a fejlesztő játék nehézsége és a szórakoztató játék könnyedsége között. Tesztelés során diákok vetették fel először, hogy lehessen keresni az interneten, ami ugyan nagy könnyítés, de cserében fejleszti a digitális kompetenciájukat.
A mi iskolánkat kizárólag sajátos nevelési igényű tanulók látogatják, ezért egy normál tanrendű iskolában is teszteltük a társasjátékot egy ott tanító pedagóguskolléga segítségével. Az ott gyűjtött tapasztalatokat is figyelembe vettük a végső szabályrendszer kialakításában.
![](https://31225d094c.cbaul-cdnwnd.com/5967047ae342c9222966ec54c44c2e6e/200000038-ac508ad4ba/FotoJet%20%285%29.jpg?ph=31225d094c)
![](https://31225d094c.cbaul-cdnwnd.com/5967047ae342c9222966ec54c44c2e6e/200000040-57cc358c40/FotoJet%20%286%29.jpg?ph=31225d094c)